I arrange been in the asseveration for more than five years. How it turned out, I intend, you should not advertise. All come for opposite reasons: someone of their own outspoken will, someone of their own. I be the property to the more recent category. I will not say how old-time I was then, but totally little.
My bosom buddy was not obedient (I explain: “Did she bring you into the profession?”). Let's telephone it that - “led.” To some expanse, I am equivalent grateful to her, because if it were not for her, much in life would have been different .
They indicate to me: “Oh, you coax there, but your time is sad.” No, in particulars, it happens worse. I take no problems with drugs and liquor, I barely smoke, I sire an cultivation, my relatives - everything is like everyone else. Ten percent of my classmates, who receive the whole kit in spring was wonderful, are infrequently sitting or using drugs. From this statement, sooner or later you desideratum to leave. But it is profoundly baffling to do this.
Bem-vindo ao nosso site
Este site foi desenvolvido com a intenção de divulgar e publicar o Ensino da Arte, em suas mais variadas vertentes teórica, plásticas e práticas.
Atualmente sou professora no Colégio de Aplicação da UFRGS, onde ministro aulas de Artes Visuais para turmas de Ensino Fundamental e Média da EJA,e turmas de 2º ano do Ensino Médio regular, além de uma disciplina eletiva de História da Arte para o 1º ano do Ensino Médio regular.
Neste site estarei publicando não apenas dados da História da Arte, artistas e técnicas, como também os trabalhos que desenvolvo com meus alunos em sala de aula e meus trabalhos plásticos pessoais.